вторник, 16 октября 2012 г.

Модуль10.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зрозуміти,яку роль я повинна виконувати під час роботи над проектом.       Готуючись до уроку за методом проектів, учитель має чітко усвідомлювати ,який проект  він запропонує створити дітям.Він має виходити за межі  л-ри,поєднувати її з іншими науками(історією,мовою,етикою,етнологією,естетикою,правознавством,укономікою тощо)мистецтвом,загальнолюдськими цінностями.                                                                                   Роботу слід починати з постановки проблеми ,так званого ключового питання ,яке становить суть проекту .Його формулює учитель.Ключове питання,маючи всеосяжний ,стимулюючий характер ,розвиває сутність л-ри,пов"язує її з життям.Після цього вчитель ставить перед учнями завдання щодо матеріального вираження майбутніх створених ними проектів(відеофільмів,низка заходів,Веб-сторінкатощо)Для організації продуктивної пошукової роботи учнів  учитель має розробити тематичні питання,відповіді на які мають містити додаткову  інформацію,висновки,узагальнення тощо                                                                                      Після виконання  завдання учні звітують про результати -відбуваєтьсяактивне обговорення аспектів  тематичних питань,підсумовуються проміжні результати роботи над проектомДуже важливо створити умови,щоб у школярів виникло враження,ніби вони без сторонньої  допомоги знаходять правильні шляхи.щоб вони говорили не те ,що,на їх думку,від них хочуть почути, а те,що справді продиктовано їхніми світоглядними
позиціями.Створюючи проекти,учні усвідомлюютьособистісну значимість поставлених проблем, узятих із реального життя.

  з     

Комментариев нет:

Отправить комментарий