вторник, 16 октября 2012 г.

Модуль7.Рефлексія

 Цей модуль допоміг мені знайти відповідь на питання :"Чи потрібен метод проектів у школі?" І моя відповідь :"Так потрібен!" Сучасний світ сьогодні спілкується мовою проектів.Людина на будь-якому рівні  (навіть на побутовому) будує та реалізовує життєві проекти,не говорячи вже  про новітню професійну сферу  діяльності.А тому питання "чи потрібно до такої діяльності готувати дітей?" стає риторичним.Користь методу проектів для навчанняв школі складно переоцінити цей цей метод.
   Це передусім пов"язано з тим , що цей метод  будується  на засадах гуманістичної та дитинноцентричної педагогіки,де у центрі навчального процесу перебуває дитина з її особливостями ,інтересами,потребами.                                                                                                   Ознайомлюючись у процесі розробки проекту з новими фактами,подіями,отримуючи нову й цікаву інформацію,учні відчувають подив ,переживають радість відкриття .Відомості науково-    популярного характеру привертають особливу увагу-вони дають школяреві  можливістьвідчутисебе дослідником,тим самим підвищувати престиж пошуковоїдіялності.Здатність бачити можливість для застсування знань у повзякденному житті також є актуальною для розвитку пізнавальних інтересів школярів.Характерні особливості проектної діяльності створюють широкі  можливості для формування в учнів умінь,пов"язаних із самостійним освоєнням нових знань.Вони виявляюються у розмаїтті форм самостійної роботи ,оволодіти новими способами пізнавальнох діяльності,проблемному підході ,елементах пошуку або дослідження,творчому характері ліяльностівміння співпрацювати в мережі ,дистанційно працювати,оцінювати роботу інших,коригувати власні дослідження,Все це є фундаментом для самостійного життя учнів по закінченню школи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий