Цей модуль знову повернув до питання"оцінювання,зосереджене на потребах учнів"Отже,за компетентнісного підходу основним об"єктом оцінювання є рівень ,на якому учень у конкретній навчальній ситуації застосовує інтегрований комплекс набутих знань,навичок, ставлень,орієнтацій.Необхідні нові підходи до оцінювання у випадках,коли: -для досягнення результатів необхідно вирішувати складні колективні завдання,наприклад,розв"язання проблем,прийняття рішень; - треба висловити розуміння ідей ,а не відтворювати фрагменти певної інформації; - учитель переходить від простої перевірки знань і вмінь , необхідних у процесі соціалізації(здатність спільно працювати,приймати рішення, вміти слухати, розв"язувати конфлікти тощо); - потрібно спонукати як учителя,так і учня до роздумів над якістю навчання й над тим ,як її можна підвищувати;
- треба дати учням можливість демонструвати свою здатність міркувати і вирішувати дискусійні питання та проблеми;
- треба оцінювати сам процес навчання,тобто те,як учні працюють; -потрібно оцінювати досягнення учнів ,незалежно від того,значні вони чи скромні,якщо вони є результатом справжніх зусиль дитинт; -треба оцінити старанність,яку
учні вкладають у співпрацю,і заоохотити дітей допомагати одне одному в роботі; -треба дати учням можливість замислитися над власним способом навчання ,приділяти увагу емоціям,які виникаюють у дітей під час роботи і взаємин з іншими учнями. Нові стратегії оцінюваннямають показати рівень оволодіння навичками мислення й комунікації,розв"язанняскладних проблем.Оцінювання має бути тісно пов"язане з процесом навчання,хоча б тому ,що учні засвоюють те ,за щоїх оцінюють.Оцінювання має бутипоспішним .Поточне оцінювання відіграє важливу роль,не можна відмовлятися від нього.Слід дбати про те,щоб оцінювання не заважало самому процесу навчання. - -
- треба дати учням можливість демонструвати свою здатність міркувати і вирішувати дискусійні питання та проблеми;
- треба оцінювати сам процес навчання,тобто те,як учні працюють; -потрібно оцінювати досягнення учнів ,незалежно від того,значні вони чи скромні,якщо вони є результатом справжніх зусиль дитинт; -треба оцінити старанність,яку
учні вкладають у співпрацю,і заоохотити дітей допомагати одне одному в роботі; -треба дати учням можливість замислитися над власним способом навчання ,приділяти увагу емоціям,які виникаюють у дітей під час роботи і взаємин з іншими учнями. Нові стратегії оцінюваннямають показати рівень оволодіння навичками мислення й комунікації,розв"язанняскладних проблем.Оцінювання має бути тісно пов"язане з процесом навчання,хоча б тому ,що учні засвоюють те ,за щоїх оцінюють.Оцінювання має бутипоспішним .Поточне оцінювання відіграє важливу роль,не можна відмовлятися від нього.Слід дбати про те,щоб оцінювання не заважало самому процесу навчання. - -
Комментариев нет:
Отправить комментарий