вторник, 16 октября 2012 г.

Модуль8.Рефлексія

Цей модуль знову повернув до питання"оцінювання,зосереджене на потребах учнів"Отже,за компетентнісного підходу основним об"єктом  оцінювання є рівень ,на  якому учень у конкретній  навчальній ситуації застосовує інтегрований комплекс  набутих знань,навичок, ставлень,орієнтацій.Необхідні нові підходи до оцінювання у випадках,коли:                                       -для досягнення результатів необхідно вирішувати складні  колективні завдання,наприклад,розв"язання проблем,прийняття рішень;                                                                  - треба висловити розуміння ідей ,а не відтворювати фрагменти певної інформації;                        - учитель переходить від простої перевірки знань і вмінь , необхідних  у процесі соціалізації(здатність спільно працювати,приймати рішення, вміти слухати, розв"язувати конфлікти тощо);         - потрібно спонукати  як учителя,так і учня до роздумів  над якістю навчання й над тим ,як  її можна підвищувати;
      - треба дати учням можливість демонструвати свою здатність міркувати і вирішувати дискусійні питання та проблеми;
- треба оцінювати сам процес навчання,тобто те,як учні  працюють;                                                     -потрібно оцінювати досягнення учнів ,незалежно від того,значні вони чи  скромні,якщо вони є результатом справжніх зусиль дитинт;                                                                                         -треба оцінити старанність,яку
 учні вкладають у співпрацю,і заоохотити дітей допомагати одне одному   в роботі;                         -треба дати учням можливість замислитися над власним способом навчання ,приділяти увагу емоціям,які виникаюють у дітей під час роботи і взаємин з іншими учнями.                                    Нові стратегії оцінюваннямають показати рівень оволодіння навичками мислення й  комунікації,розв"язанняскладних проблем.Оцінювання має бути тісно пов"язане з процесом навчання,хоча б тому ,що учні засвоюють те ,за щоїх оцінюють.Оцінювання має бутипоспішним .Поточне оцінювання відіграє важливу роль,не можна відмовлятися від нього.Слід дбати про те,щоб оцінювання не заважало самому процесу навчання.                                       -                           - 

Комментариев нет:

Отправить комментарий