Цей модуль допоміг мені зробити висновок ,незважаючи на те ,що підготока та здійснення проекту вимагають вагомих зусиль з боку учасників,алеце-один з найяскравіших прикладів педагогіки співробітництва ,яка дає змогу досягти ефективних результатів у навчально-виховному процесі.Мабуть ,тому,що за нинішніх умов учитель усе більше є організатором самостійної пізнавальної діяльностіучнів,компетентним консультантом і помічником.Все це втілюється у методі проектів,який сприяє активізації пізнавальнох діяльностіучнів,дає можливість здійснити організовану пошукову,дослідницьку діяльність на основі спільнох праці учнів і вчителів,що вимагаєвідповідних навичок і вмінь.а саме: -уміння самостійно отримувати знання; -орієнтації в інформаційному просторі; -критичного мислення; -дослідницької роботи; -самостійного конструювання знань; -аналізу отриманої інформації; -самостійного висунення гіпотези; -уміння приймати рішення щодо напряму та способів вирішення проблеми Ці навички не з"являються у дитини від народження ,їх необхідно формувати та розвивати.Створюючи проекти ,діти свідомо пов"язуюють своє життя з життям суспільства в реаліях сьогодення,заохочує розвивати власну особистість,пристосовуючи до його вимог.
Комментариев нет:
Отправить комментарий